ბლოგი

როგორ შევქმნათ ბრენდზე მორგებული ციფრული მარკეტინგის გეგმა, გავზარდოთ ბრენდის ცნობადობა და ლოიალური მომხმარებლის რაოდენობა?

როგორ შევქმნათ ბრენდზე მორგებული ციფრული მარკეტინგის გეგმა, გავზარდოთ ბრენდის ცნობადობა და ლოიალური მომხმარებლის რაოდენობა?

ბოლო ათწლეულების განმავლობაში, სოციალური მედიის პლატფორმები საზოგადოების ყოველდღიური ცხოვრების ნაწილად იქცა…

ვრცლად
ციფრული კომუნიკაციის როლი თანამედროვე ბიზნესში

ციფრული კომუნიკაციის როლი თანამედროვე ბიზნესში

ციფრულ არხებს ბიზნესმა ის დანიშნულება შეიძლება მისცეს, რაც მისთვისაა მთავარი – შეიძლება ცნობადობის ზრდისთვის გამოიყენოს, შეიძლება ლოიალური მომხმარებლების კიდევ უფრო გასალოიალურებლად, გაყიდვების გასაზრდელად და ა.შ. საბოლოო ჯამში, ყველა ამ მიზნის მთავარი დანიშნულება კომპანიის გაძლიერება და ფინანსური სტაბილურობის მოტანაა. 

ვრცლად
,,პერსონალური ბრენდის” შენება – გზა თვითანალიზიდან წარმატებამდე

,,პერსონალური ბრენდის” შენება – გზა თვითანალიზიდან წარმატებამდე

Მსოფლიო არასდროს ყოფილა ისეთი მრავალფეროვანი, კონკურენტული და განვითარებული როგორიც ახლაა. ტექნოლოგიურმა წინსვლამ ინდუსტრიების მოთხოვნები და სტანდარტები შეცვალა. სასურველი მიზნების მისაღწევად, უფრო მეტი ფიქრი, შრომა და მოქმედება გვჭირდება. 

ვრცლად